Hoe heet het liedje dat gaat zo: Oh A I O.... Oh A I O... La la la la la-la la-la Oh A I O... Ik weet het, lastig, maar ik zoek al ZO lang?

Het is echt een heel lastige opgave maar het is echt zo'n leuk liedje. Het is vast al oud het is een dance nummer, vrouwen stem. Meer info kan ik niet echt geven denk ik...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
11.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope helaas. Verre van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag het eens op radio 2 in België, daar helpt zogenaamd de ganse radio 2 familie je bij het vinden ervan, en aan het einde van het programma weet je het wel.....succes verzekerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd geen idee... Ik ken alleen dat stukje. Er zit een dance beat onder volgens mij uit de jaren 90 of vroeg in de jaren van het afgelopen decennium.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet precies welke je bedoelt maar ik weet de naam niet meer!! Ik ga voor je zoeken, heb "m ergens op cd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, graag Sjnieboon! Mijn vader en ik zingen hem heel vaak omdat zijn naam 'Mario' is en dan is het constant oh ma-ri-o... zal wel een spaanse titel hebben ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij staat trouwens ergens op een cd van de 'door 't lint' serie uit 2000 dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@sjnieboon: Denk je dat je hem kent als je de titel ziet? Want in deze link staan alle tracklists van 'Door t lint'-cd's: http://www.discogs.com/search?q=door+t+lint&btn=&type=all
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem nu ook in mijn hoofd xD ik heb het heel vroeger gehoord. Ookal ben ik 50 :P.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde 15 xD er is wel een verschil daartussen.

Het beste antwoord

Bedoel je misschien lauren de zeer verrassende titel o-ayo?

Toegevoegd na 2 minuten:
er moet natuurlijk nog met tussen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is hem! Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (3)

Is het toevallig Mas Que Nada?

Geef even een reactie of het hem is/ik in de richting kom. Anders zoek ik verder.

Was de vrouwenstem hoog? Was het een melodieus liedje? Wat was de snelheid ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope is em niet. Ehm ja was een redelijk hoge stem. Het liedje heeft maar 1 gedeelte waarin ze zingt (Geloof ik) en ze zingt zoals in de beschrijving staat. De snelheid ik denk tussen de 128 en 135 BPM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet die Bosbouwerd onder mij heeft neergezet? Want het tekstgedeelte komt daar wel mee overeen, staat op een 'Door t Lint'-cd, komt ongeveer uit 2000, heeft alleen meer tekst dan door jou aangegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry...ik ga er niet meer op komen. Waarschijnlijk is het een grote 'O JA' als ik de titel hoor :(
Ik weet het niet, maar is het Frans Bauer - heb je even voor mij? Ik weet dat het geen vrouwenstem is, maar de tekst klopt. Het kan zijn dat je later dacht dat het een vrouwenstem was.

hier een link: http://www.youtube.com/watch?v=uTDgoJWxtjA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja le le K3 ?

http://www.youtube.com/watch?v=KSg8cbf4CMc