Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan iets vertellen over het nummer (titel o.i.d) die start op:http://www.fabiomsilva.com/Ik zoek al weken tevergeefs..

Het betreft een prachtig modern klassiek nummer

Toegevoegd na 1 uur:
Volgens webmaster Fabio M. Silva betreft het een nummer uit Gunslinger Girl, maar dat blijkt niet correct.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb reeds alles via internet en 06-telefoon uitgeprobeerd. Wie mij verder zou kunnen helpen zal het nummer dus simpelweg moeten (her) kennen.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
P.S. Ik heb inmiddels zelfs (zonder bevredigend eindresultaat ...) de complete flashwebsite gedownload en uitgekleed om het betreffende nummer te achterhalen. Fabio Silva heeft na mijn eerste verzoek jammer genoeg niet meer gereageerd op de 2e.

Toegevoegd na 16 uur:
Prana, het 2e nummer op de site is inderdaad tema I uit gunslinger girl. Daarin had Fabio Silva ook gelijk. Het gaat mij echter om het 1e nummer. Bedankt voor gedane moeite!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Klinkt mooi inderdaad. Je zou het de webmaster kunnen vragen. Op de website staat wel 'contact'

Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TrackID kan wellicht uitkomst bieden, allen heb ik dat niet.
iemand anders?

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.sonyericsson.com/product/trackid/

iemand met een sony telefoon met track id moet dan even zijn telefoontje voor de pc speakers houden tijdens het liedje, via internet word dan gezocht naar een match.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn telefoon beweerd dat het Tema I, Toshihiko sahashi, Keiko Ueno is van het album; Gunslinger Girl soundtrack.

nu weet ik niet of mijn telefoon gelijk heeft, het kan ook een compilatie zijn van meerdere stukken samen en heb ik maar een deeltje laten horen.

mooie muziek overigens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding