Wanneer doet mana weer een tour in europa?

10 maanden geleden
in: Muziek
1K
TurfGraver
10 maanden geleden
Is niet bekend (of gepland).
Amadea
10 maanden geleden
Er blijken meerdere artiesten de naam Mana te gebruiken. Over welke Mana gaat de vraag?
Niesje1973
10 maanden geleden
De groep Mana uit Mexico.

Antwoorden (1)

De Mexicaanse rockband Maná, opgericht in 1986, tourt dit jaar door diverse staten van Amerika. Dat duurt in elk geval tot en met 1 december. Vervolgens gaan zij bezig met een nieuw studioalbum dat in 2024 zal worden uitgebracht. Er zijn nog geen plannen voor een volgende tour bekend en dus ook niet of ze dan in Europa zullen optreden. Het is daarom op dit moment niet mogelijk om een antwoord op deze vraag te geven.
Amadea
9 maanden geleden