Welke muziek/componist is te horen in de film 'Er ist wieder da'?

Rond de 44 minuten (bij Videoland) is een bekende melodie te horen, maar ik weet niet van welke componist het is.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Gezien de titels die vermeld staan op de soundtrack van de door jou genoemde film zal dat de Walkürenritt van Richard Wagner, de Ouverture uit la gazza ladra van Gioacchino Rossini, de Radetzkymars van Johann Strauss sr., de Pomp and Circumstance March nr. 1 van Edward Elgar, de Barcarolle van Jacques Offenbach, de Tritsch-Tratsch Polka van Johann Strauss jr., of het Harry Lime theme uit The third man van Anton Karas betreffen.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor het overzicht! Het was tritsch-tratsch polka.