Je dataroaming (buitenlands internetgebruik) uitzetten en zoveel mogelijk van een wifi verbinding gebruik maken.
10 jaar geleden
Je moet je data verbinding (3G/4G) uitzetten, en inderdaad proberen zoveel mogelijk van wifi gebruik te maken.
Daarnaast kan je bij Vodafone nog een aparte (internet in het buitenland-bundel) kopen.
Die wordt meteen geactiveerd als je je dataverbinding aanzet.
Ik zal nog even voor je opzoeken hoe het precies heet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn dus zogehete "blox" die je kan activeren via de MyVodafone-App, ik weet niet hoe dit systeem met andere providers werkt.
Anders zou je kunnen proberen contact op te nemen met je provider en informatie te vragen of hun ook van die blox-bundels hebben.