Kunnen honden mensen eten als ze heel erg honger hebben?

In the game of thrones hadden de honden 7 dagen geen eten gehad en toen vraten ze een mens op.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (2)

Ja, dat kunnen ze, en dat gebeurt ook wel eens.

Zo berichtten het AD, de Telegraaf en Het Laatste Nieuws in het verleden over dergelijke gebeurtenissen:

http://www.ad.nl/buitenland/honden-eten-deel-overleden-baasje-op~a9d26ecf/

http://www.telegraaf.nl/buitenland/20279778/__Honden_eten_overleden_baasje__.html

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2284118/2015/04/12/Honden-eten-overleden-baasje-op.dhtml
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Honden eten dus pas een mens op als het al dood is niet als het nog leeft. Want in the game of thrones aten de honden iemand levend op
Ja, 't is gruwelijk maar het kan en is zelfs een paar maanden geleden nog gebeurd in Nederland. In Alblasserdam kreeg een Mechelse herder nadat zijn bazin was overleden geen eten meer, en op den duur is het dier maar aan z'n ontbindende huisgenoot begonnen....
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat, vanuit de hond geredeneerd, een mens vrij snel ophoudt "zijn baasje" te zijn. Het lijk verandert vrij snel van geur, beweegt niet meer, en als een vleeseter dan genoeg honger krijgt en er lígt vlees...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Honden eten dus pas een mens op als het al dood is niet als het nog leeft. Want in the game of thrones aten de honden iemand levend op.