wie weet waar ik nog een huilbuis kan kopen?

eens een veel gebruikt speelgoed dat een huilend geluid maakt door het rond te zwiepen.

Picture for question
10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft de doe het zelf winkel dit niet omdat het op een soort van afvoerslang lijkt.
niko
10 jaar geleden
afvoer en stofzuigerslangen lijken er inderdaad op ,maar maken jammer genoeg niet het mooie jammerende geluid als deze huilsbuis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké,zit er dan iets in dat het huilgeluid maakt?
niko
10 jaar geleden
nee,is hol en de binnenkant is net zoals de buitenkant.bij het rondslingeren krijg je,afhankelijk van de draaisnelheid,5 boventonen te horen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd dat je dit geluid dan niet bij een ander soort slang hoort.
Misschien ligt het aan de dikte van de slang.
niko
10 jaar geleden
en aan de structuur van de ribbel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zal best,alleen ik zie het niet. :-)))
niko
10 jaar geleden
koop er een ,en ervaar.

Het beste antwoord

Die liggen hier nog regelmatig bij de intertoys maar dan vooral in het voorjaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Men noemt ze over het algemeen niet zo, meer iets van geluidbuis, zingende buis of zingende slang.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
de intertoy netwinkel herkent de zoekopdracht niet.zoude er andere benamingen voor zijn?
niko
10 jaar geleden
reactie en aanvulling kruist elkaar..ik zal eens zoeken op de andere termen.bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al gekeken, ze verkopen het niet online. Wel heb ik ze echt hier de hele zomer zien liggen. Nu ben je waarschijnlijk net te laat maar bel even een winkel in je buurt. Probeer ook de bartsmit en de blokker. Omschrijf het woord: plastic buis van ongeveer een meter lang die je moet ronddraaien waar een geluid uit komt.
niko
10 jaar geleden
dankjewel.
niko
10 jaar geleden
allemaal bedankt.

Andere antwoorden (2)

Op volgende Belgische site kan je ze kopen:
Kleurrijke buizen die door ermee te zwaaien een huilend geluid produceren. Heel eenvoudig te bespelen. Door harder of zachter te zwaaien kan je de toonhoogte wijzigen.
Lange 74 cm.
http://www.marsival.be/huilbuis-p-4328.php?osCsid=96c7d29b378db46f2de93f6d7189e62b
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
klopt.3,70 perstuk.minimum bestelbedrag 25 euro.dan moet ik er al 7 bestellen.was niet de bedoeling
fremar
10 jaar geleden
Zo ver had ik het niet bekeken.
niko
10 jaar geleden
toch dank.
Bij Sport-Thieme kun je ze per 12 stuks bestellen: http://www.sport-thieme.nl/Recreatieve_spellen/Open-veld-spellen/art=1278301
Amadea
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
klopt.3,70 perstuk.minimum bestelbedrag 25 euro.dan moet ik er al 7 bestellen.was niet de bedoeling.