Kan ik mijn Spotify-Facebook account omzetten naar een niet Facebook-spotify account?( zie meer uitleg )

Op het moment maak ik gebruik van spotify premium , mijn account is gekoppeld aan mijn facebook.
Ik ben van plan om mijn facebook te gaan verwijderen maar wil nog wel gebruik maken van mij spotify.

Is het mogelijk om al mijn afspeellijsten te behouden zonder dat ik hoef in te loggen via mijn facebookaccount( want die heb ik dan niet meer ) ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je afspeellijsten kan je denk ik niet houden.. Maar je gebruikt premium dus zou je niet zomaar kan doen wat ik in eerst instantie dacht.. Ik dacht eraan dat je dan je spotify moest verwijderen en dan weer opnieuw downloaden maar je hebt premium dus dan zou het wel zonder zijn dat raak je waarschijnlijk kwijt.