Hoe veel nummers heeft justin bieber en wanneer komt hij in Nederland

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

1. Justin Bieber feat. Ludacris / Baby 3:34
2. Justin Bieber / Somebody To Love 3:40
3. Justin Bieber / Stuck In the Moment 3:42
4. Justin Bieber / U Smile 3:16
5. Justin Bieber / Runaway Love 3:32
6. Justin Bieber / Never Let You Go 4:24
7. Justin Bieber feat Jessica Jarrell / Overboard 4:11
8. Justin Bieber & Sean Kingston / Eenie Meenie 3:22
9. Justin Bieber / Up 3:54
10. Justin Bieber / That Should Be Me 3:53

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is nog niet bekend wanneer hij naar nederland komt waarschijnlijk bij de tmf awards maar dat is nog niet zeker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de site van Justin Bieber (zie link) staan 9 "hitsingels" die je kan downloaden. Ook staat er een tourschema. Daarin wordt Nederland overigens niet genoemd (sterker nog... hij komt helemaal niet naar Europa), dus het is nog even afwachten wanneer hij deze kant op komt. Het beste kan je zijn site in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gehoord dat Justin Bieber ongeveer 10 mei naar Nederland komt, ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat als hij komt dat een kaartje 45 tot 50 euro kost.