Het protocol van Teletekst, dat wereldwijd wordt gebruikt, is ook al zo oud. En eigenlijk voldoet het nog prima voor waar het voor gebruikt wordt, en is wellicht ook licentievrij (of goedkoop). Zou je een tv zonder teletekst kopen? Denk het niet, en daarom stopt iedereen het er ook in.

Het is wel aannemelijk, met het steeds breder inzetbare internet, dat iedere televisie ook een internetbrowser wordt, over het tv-scherm heen geprojecteerd (zoals teletekst), en je (interactief) kunt surfen op je tv. Maar dat is iets voor over een paar jaar (of 10 of 20).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iets lang genoeg hetzelfde eruit laat zien is het op een gegeven moment weer hip en cool en trendy. Daar wachten ze op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze ... wie zijn dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze? Daar bedoel ik de vormgevers mee.
Meestal zal de gemeenschap iets bestempelen als ouderwets. Dus de mensen om je heen. Het ligt er dus ook aan met wie je omgaat. De jongeren zullen iets sneller als ouderwets bestempelen, zij zijn nieuwe dingen gewend, en wennen er sneller aan dan ouderen.