Welke film van The Beatles was in 1963 in de bioscoop Cineac in Amsterdam te zien?

Voor dat The Beatles op 5 & 6 juni 1964 in Nederland waren was er een bioscoop film in Amsterdam. Het was niet de film "A Hard Days Night" , omdat deze in 1964 uitkwam.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat u met de jaartallen in de war bent. De beatles begonnen pas in 1964 met films. A Hard Days Night was de eerste.