van God los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De telefilm zinloos uit 2004.
met Peter Blok, Anniek Pheifer en Fedja van Huêt

Martin Hogeveen heeft het goed voor elkaar: hij heeft een goedlopend adviesbureau en een jonge mooie vriendin, Carina. Het gaat nog beter, als hij een rapport uitbrengt over onrechtmatigheden bij de Dienst Publieke Werken van een snel groeiende gemeente. Dat kost Verlinden, het Hoofd van de Dienst, zijn kop en de gemeente vraagt Martin diens post over te nemen. Maar zijn mooie leven komt op losse schroeven te staan, als hij op een onbezonnen moment een jongeman, die zich hinderlijk aan hem opdringt, doodslaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
American History X.. in deze film is het zinloos geweld afkomstig van neo-nazi's..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
""Hooligans""
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Funny Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Judgement night met Emilio Estevez, Dennis Leary en Peter Greene. Een groep jongens neemt de verkeerde afslag en belanden in een achterbuurt. Veel zinloos geweld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
a clockwork orange

Toegevoegd na 3 minuten:
mississippi burning
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloedbroeders
verfilming van de moord in Baarn