Wat is jullie favoriete Video Nasty ?

Een video nasty is een film die (vooral in de jaren 70 en 80) op de censuurlijst kwam in diverse landen vanwege explixiet geweldadige of griezelige beelden.
Een bekend boorbeeld is Cannibal Holocaust. Toch zijn er veel liefhebbers van het genre. Wat is jouw / uw favoriete Video Nasty. Ph ja... Mijn favoriet is:
"House By The Cemetery" Lucio Fulci - 1981

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Moeilijke vraag....Cannibal Holocaust is een goeie, Men behind the sun, the Beyond (Lucio Fulci), maar mijn favoriet is toch "the Evil Dead"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

salo 120 days of sodom(Salò o le 120 giornate di Sodoma )

dit is niet mijn favoriete film maar heeft wel een behoorlijke indruk op mij achtergelaten. de film is nu nog steeds verbannen in onder andere australie.komt uit 1975.

zie bron voor meer info