Is viagogo.nl en ticketdirect een officiele site om tickets te kopen?

Ik wil van iemand tickets overkopen voor het one direction concert 3 mei, maar nou heeft iemand tickets via viagogo.nl gekocht en ik heb een foto van de tickets gezien, maar daar staat op in grote letters: "ticketdirect". Nou wil ik wel graag kaartjes kopen maar weet ik niet of deze officieel zijn. Ik ben namelijk bang dat ik de verkeerde kaartjes koop en straks niet binnen kom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet doen! Viagogo staan bekend om het verkopen van onofficiële tickets

Dat het bedrijf uiterst malafide is moge duidelijk, zie hiervoor Wikipedea en Nederlandse sites van opgelicht.
In Nederland kan geen aangifte gedaan worden wegens oplichting, danwel malafide handelswijze, ik hoop echter dat met het intrekken van Mastercard licenties deze bende gestopt kan worden.
Er is hier contact over geweest met de Rabobank.
Volgens mijn beleving zou ook Google deze malafide door Viagogo geplaatste websites moeten weren.