Kan je iemand die je ooit op msn had nog terugvinden?

Even in het kort. Ik kende iemand die ver woont, en heb niks met msn eigenlijk.. Maar had diegene op msn en was leuk enso. Maar hadden ruzie gekregen, waar ik spijt van heb want was mijn schuld, maar nu na een halfjaar.. Weet ik diegenes msn nog maar half en wil diegene wel terug eigenlijk op msn. Kan dat nog? Of moet ik het gewoon opgeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek tussen contactpersonen in je lijst of via je hotmail?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar heb hem al heel lang geleden verwijderd die staat er niet meer tussen toch?

Antwoorden (2)

Yep, dat kan je heel zeker, bekijk de weblink maar even...

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik zie wel net dat je alleen maar tot 30 dagen terug kunt draaien, contactpersonen die je daarvoor hebt verwijdert kan je niet meer terugvinden :(

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik moet wel zeggen dat je dit met de vorige versies van Messenger wel kon doen, dan ging je naar Extra -> Opties -> Privacy -> "Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon?" -> Bekijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de instellingen van je msn (opties) > Privacy.
Als het e-mailadres van je geblokeerd en verwijderd persoon
daar bij staat, dan kan je die nog altijd accepteren.