wat heeft de illuminati met muziek te maken?

hallo allemaal ik wil weten wat the new word order en de illuminati met elkaar te maken hebben. specifiek de muziek industrie die is gericht om de denkwijze van jongeren qua sex te beinvloeden maar wat heeft dat nou te maken met bijv the rothschild of de bedrijven die ons als slaaf gebruiken wat er gezegt word over bedrijven) kan iemand mij de verband uitleggen (sex en satanistische vertoningen in clips) en bijv the rothschild wat heeft dat met elkaar te maken. kortom wat hebben bijv de familie rothschild te maken met de music industry wat is hun doel met de sex in de clips rijker worden? ons los van god proberen te krijgen??
of zijn dit twee aparte groepen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ow, kom op zeg..
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Kun je de vraag iets duidelijker maken? Ik snap hem niet... Of gaat het nergens over?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ritsuka ..? Valt het niet in uw straatje?
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik ben meer van wetenschappelijk onderbouwde feiten, niet van zweverige dingen en/of complottheorieën.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ritsuka Wat voor wetenschap zou u op dit onderwerp los laten? Als iedereen maar commentaar zou moeten geven op zaken die niet in zijn of haar straatje vallen dan zou de wereld niet meer leefbaar zijn, toch?

Antwoorden (3)

Op You Tube zijn veel filmpjes te vinden over de New World Order. Hierin wordt ook aantwoord gegeven op je vraag wat het te maken heeft met de Illuminati. Het is een complexe theorie, je zult zelf even moeten kijken.

http://www.youtube.com/watch?v=qX_qOaZmCFM

antwoord gekopieerd uit een oude vraag.

Let op dat dit allemaal conspiracy theorieën zijn en dat de echtheid niet is aangetoond. Het tegendeel is overigens ook niet bewezen en dat is een reden dat deze theorieën aanhangers blijven houden.
interesse in conspiracy kijk eens op
http://niburu.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geheime genootschappen zijn een fenomeen in onze maatschappij. Al vele honderden jaren. Het geheim zit hem niet in de achtervolgingswaan die men er van kan krijgen door er over te denken, het geheim zit hem in de inwijding. De inwijding is dus het geheime ervan. Iedereen die niet ingewijd is, kent het geheim van de inwijding dus ook niet.

Van de meeste geheime genoodschappen kun je het lidmaatschap aanvragen. Sommigen zijn er alleen op uitnodiging. De criteria daarvoor zijn bekend middels de doelstellingen van het genoodschap. Iedere speculatie over verborgen doelstellingen is fictie.

Muziek is niet alleen een stemmingmaker, het is ook een sterk symbool, soms in combinatie met de in de muziek gebruikte woorden. Denk maar eens aan 'Die Zauberflote' van Wolfgang Amadeus Mozart (die Vrijmetselaar was). Deze opera bestaat louter uit Alchemistische Symboliek in combinatie met zogezegd 'magische' muziek. Het totaal geeft een gevoel aan de toehoorder/kijker en dat is de bedoeling.

Er is geen specifieke muziek die alleen bij een geheim genoodschap hoort. Per slot van rekening is Mozarts opera ook zeer geliefd bij niet Vrijmetselaren.

Ook Gothic is een soort van geheim genootschap. Als je daar niet in groeit, zul je het nooit begrijpen. Toch kun je Goth-music wel degelijk waarderen.

Net zoals elke muzikant, elke muziekproducent, in feite iedereen die met muziek te maken heeft heeft een geldschieter de behoefte (primair) om geld te verdienen. Als een 'deuntje' lekker in het gehoor ligt zullen mensen daar in investeren, net zoals in muziek die trendvolgend/trendsettend is.

Vroeger en ook nu nog zijn er mensen die van hun kunde (muziek maken) gebruik maken om een boodschap in de wereld te zetten. Denk maar eens aan mensen zoals Stef Bos en Paul Simon.

De bewering dat geheime genoodschappen er op uit zijn om ons tot slaaf te maken door middel van muziek is een twijfelachtige ten aanzien van de bewoording: slaaf. Het is wel tijdelijk 'verslavend'. We spelen de deuntjes zo vaak af tot dat we ze kunnen dromen. Dat doen we niet omdat we dat moeten (ook niet van de componist of de muzikant) maar omdat we dat willen.

Onze hersenen zitten zo in elkaar dat we weliswaar onbewust beinvloed worden maar nimmer van blijvende aard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Ibrahim,

“New World Order” (NWO) en “Illuminati” zijn twee termen die veel complotaanhangers graag in één zin noemen. De term NWO was aanvankelijk verzonnen door de ware Illuminati waarmee een nieuwe wereld werd aangeduid, bevrijd van overheersers, monarchieën, elitaire families en adellijken en bovenal bevrijd van de dogma’s van de drie Abrahamistische wereldreligies; Jodendom, Christendom en Islam. Helaas is ook de term NWO op een zeker moment ‘gekaapt’ door de elite en is de betekenis van het woord NWO volledig verdraaid. Als gevolg hiervan wordt de Illuminatie nu door miljoenen mensen wereldwijd beschouwd als DE meest sinistere en gevaarlijkste organisatie op deze planeet welke zich tot doel heeft gesteld de wereldbevolking op korte termijn met miljoenen of zelfs miljarden te verminderen door middel van “chemtrails”, vaccinaties, mind-controlling chips en meer van dat fraais.

Zie mijn bron voor het vervolg.

De Rothschilds (joods) zijn de eerste officiële bankiers en staan daarmee dus bovenaan de piramide en is daarmee de rijkste familie op aarde.(491,409.0 Triljoen) Geld=Macht. De Rothschilds kunnen veel druk uitoefenen wat betreft de besluiten in de wereld. Zo waren zij vaak te vinden bij de Bilderberg bijeenkomsten.

Het is een flinke lap tekst maar alle informatie wat betreft de Rothschilds vindt je in bron 2.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vandaag dit artikel gelezen.
http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=10190:dit-blijken-de-werkelijke-machthebbers-op-deze-wereld&catid=53:blijvend-actueel&Itemid=71