Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke artiest is dit?

Ik zou graag willen weten wie dit is. Hij moet in de jaren '80 of '90 in de top-40 hebben gestaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
942
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm. Je hebt nu al een aantal raad-het-plaatje vragen gesteld. Je bent neem ik aan gewoon aan het quizzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat klopt! En alle middelen om tot een oplossing te komen zijn geoorloofd. Met zo'n puzzeltocht is GV ook een goed middel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel Maartje. Wat ik me in ieder geval afvraag is hoe mensen aan foto's komen van artiesten die ze niet kennen, die foto's komen dan toch ook ergens vandaag, meestal zal op zo'n website ook wel iets van een toelichting staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies mlodewijk. Daarom heb ik ook aangenomen dat het gewoon een spelletje is. En dat blijkt te kloppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar is er wat op tegen om daar vragen over te stellen?
Of hebben jullie liever vragen over condooms, jeugdpuistjes, Adam en Eva, de kip en het ei... ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen denken jou te helpen omdat je insinueert dat je het zelf niet weet. Mensen steken dus ergens moeite in, terwijl ze er niet van op de hoogte zijn dat ze meedoen aan een raadseltje. Tja, das natuurlijk niet helemaal oke. Ik vind persoonlijk dat je erbij moet vermelden dat je het antwoord zelf wel al weet. Dan kunnen mensen zelf bepalen of ze er de tijd en energie erin willen steken. De moderator bepaalt dan wel of het mag blijven staan. Immers, raadsels gaan eigenlijk tegen de richtlijnen van GV in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een raadsel als ik zelf het antwoord zou weten, maar uiteraard weet ik het niet, vandaar de vraag.
Dus het is een vraag, gesteld op Groeievraag.nl
Of het een goeie vraag is, laat ik in het midden, maar ik kom wel slechtere tegen hier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het antwoord zelf niet weet, ben ik toch wel benieuwd hoe je dan toch aan al die foto's met de extra informatie komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie: http://www.introquiz.tk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk de schotse zanger Donovan

Donovan


Background information
Birth name Donovan Phillips Leitch
Born 10 May 1946 (1946-05-10) (age 63)
Maryhill, Glasgow, Scotland, UK
Origin Hatfield, Hertfordshire, England, UK
Genres Folk rock, psychedelic folk, British Invasion
Occupations Musician, Songwriter, Producer
Instruments Voice, Harmonica, Guitar, Piano, Banjo
Years active 1965-Present
Labels Pye Records
Epic Records
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Nee, ik vind dat ie niet lijkt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is het dan?
Lijkt me niet donovan.Deze wel.

Toegevoegd na 50 seconden:
Hoewel?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding