Amadea
8 jaar geleden
Daar woonde hij in december 2014, maar of dat nu nog zo is?
Antoni
8 jaar geleden
Ja, volgens het bericht van 26 februari 2015 op deze website http://www.tmz.com/2015/02/26/justin-bieber-new-home-beverly-hills-house-photos/ heeft hij de glazen villa weer verlaten en is hij daarna weer een ander huis gaan huren.
Als je belooft hem niet te stalken . Ik heb ook een oost adres in NY . Ps Sante Monica is iets boven L.A. Via de kust weg te bereiken .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
O ik had het adres bij gevoegd . Dan maar schrijven . Komt er aan .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Adres : Prado , De la felicidad . Santa Monica , mountains Cala bas as , CA 91302 . Google nieuw adres Justin B . Dan krijg je ook een foto vh huis .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze gaan toch niet zomaar zijn adres op internet zetten?
Antoni
8 jaar geleden
Volgens het bericht van 26 februari 2015 op deze website http://www.tmz.com/2015/02/26/justin-bieber-new-home-beverly-hills-house-photos/ heeft hij het huis in Calabasas al weer verkocht. Sindsdien heeft hij drie huizen gehuurd. Van het laatste huis staan foto's bij het bericht op die website.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik haal de info van Google onder nieuw adres J. B. Er staat bij nieuw adres . Uit de bladen begreep ik dat J B. Excuus gemaakt heeft bij z'n oude buren en in de toekomst het btr zou gaan doen . En ja dat het zo zwaar is voor hem zo jong en dan zo veel geld .