Wat is de naam voor mensen die illegaal het podium betreden tijdens een concert?

Toegevoegd na 14 minuten:
* in het Engels!!! *

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Halve zolen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik noem ze aandachtzoekers maarja. ik zag laatst 3 mannen het podium opkomen, en over de artiesten een volle Fles cola gieten.... vandaar de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijpo's, een een mega blunder van de stoere mannen die dit soort volk tegen hoort te houden. heb een keer zo'n wous tot 3 keer over op het podium zien klimmen bij Aerosmith: daar werd niemand vrolijk van, en tyler al helemááál niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meh... als ze alleen het podium opklimmen zou je ze nog overenthousiaste fans of stagedivers kunnen noemen maar iemand die een fles cola over de artiesten giet is eerder een douchebag.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=douchebag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet gewoon Streakers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bij streakers gaat het vooral om het niet gekleed zijn tijdens de actie.

Antwoorden (1)

Trespassers