Hoe kan je een instrumentaal liedje opzoeken op internet maar weet de naam niet?

Ik zit steeds met een nummer in m'n hoofd.

Weet iemand een site met instrumentale liedjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ookal zou er een site zijn met alle instrumentale liedjes, zal je hem nooit vinden.
Ik raadt je aan om het aan kennissen te vragen of het (als je een iPod/iPhone) het in Soundhound te neuriën. Dat wil wel eens werken.

Antwoorden (2)

je kunt de app 'soundhound' downloaden, daar ken je hem voorzingen of -fluiten geloof ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de app shazam of soundhound kun je het liedje neuriën. Als je geluk hebt dan vind de app je liedje. Shazam en soundhound zijn gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shazam herkent alleen opgenomen muziek, geen gefloten, geneuriede of live gespeelde muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb wel een met Shazam een liedje gefloten waar het wel lukte.