wat is een goed programma waar je een online radio mee kan maken zonder dat je winamp of sam broadcast moet gebruiken maar met een eigen programma ?

Dus een programma als Mr.dj van www.now.in maar helaas is deze uit de lucht gehaald.. dus zoek een ander

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Now.in was uniek in zijn soort helaas, maar listen2myradio is een goed alternatief. Gratis een eigen site, €5,00 om hem op je eigen site te zetten en extra opties. Maar je hebt wel SAM Broadcaster of zoiets nodig. Dan maar buiten de wet om downloaden wellicht (raad ik je niet aan, heb ik zelf ook niet gedaan)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan het ook met Virtual DJ ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja :)