wie kan mij helpen aan meer info en het vinden van de goede titel van een film?

ik ben al zeker een jaar op zoek naar een film.
naar mijn weten heet de film "reconnection"
wat ik er van weet is : een vrouw sterft (na een ongeluk?) in de operatiekamer.
Komt weer tot leven en ontdekt daarna dat zij mensen kan genezen.

ik heb heel internet afgestruind om de film te downloaden, er zijn zat films die Reconnection heten.
maar de goede zit er niet bij.

ik kom aan deze info omdat ik een flard van een gesprek op de radio hoorde.
Heel snel heb ik het opgeschreven, maar nu vraag ik me toch af, is het misschien niet volledig opgeschreven of is de titel niet goed, ik kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reconnection (reconnective healing), een paranormale geneenswijze) is vermoedelijk het onderwerp ; niet de titel van de film.

Het beste antwoord

Ik denk dat je de film 'ressurection' bedoelt uit 1980.

"Edna McCauley verrast haar man Joe op zijn verjaardag met een klassieke Triumph sportauto. De auto brengt het koppel echter geen geluk, want tijdens de eerste rit belanden ze ermee in een afgrond. Edna kan nog gered worden, maar Joe komt bij het ongeval om het leven. Tijdens haar zware operatie in het ziekenhuis krijgt ze een bovennatuurlijke ervaring, alsof ze uit haar lichaam treedt. Aangezien ze erg aangeslagen is na het ongeval reist ze naar haar geboortestadje. Hier ontdekt ze dat ze over helende gaven beschikt, als gevolg van haar ervaring. Ze accepteert dit, maar wil niets horen van goddelijke krachten. Een plaatselijke predikant gelooft echter dat zij een afgevaardigde is van de duivel. "
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marleen,
Dankjewel voor je antwoord.
Het is inderdaad de film die ik bedoelde.
We hebben hem kunnen downloaden en kunnen bekijken.
Groet Ellen