Wat is het verschil tussen deze 2 kranten?

Hoi Iedereen,

Wie kan er verschillen tussen deze 2 kranten vinden?
Of is dit soms dezelfde krant?

De Stentor:
www.destentor.nl

De Gelderlander:
www.dg.nl

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hebben wij ook. De bijlagen zijn identiek, het voorpaginanieuws ook, alleen de regionale berichten schelen iets.
En de advertenties en vacatures zijn ook vaak identiek, al staan die soms op een andere plaats

Het beste antwoord

De reden dat de layouts vrijwel identiek zijn is omdat beide kranten dezelfde uitgever hebben: krantenconcern Wegener (http://www.wegener.nl/contact/index.html)

Deze uitgever zal er wel zijn redenen voor hebben gehad om dezelfde layout te gebruiken (een populaire layout of kostenbesparend om er 1 te gebruiken).

Het is zeker niet dezelfde krant, omdat ze allebei op een andere regio zijn gericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De layout is dan misschien bijna identiek maar het nieuws en reclames zijn toch wel anders hoor. Kijk maar onder de rode balk, daar staan andere dorpen/steden.