Hoe brand ik films op dvd inclusief ondertiteling?

Het gaat hierbij om .Vob bestanden en de ondertiteling is een .nfo bestand. Ik werk op een mac computer en brand meestal met Toast.

Bedankt!

12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Gewoon alle bestanden uit de map video_ts selecteren. Bij sommige moet je alleen de map zelf selecteren, waar dus de bestanden in staan, maar niet alle dvdspelers ondersteunen dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nero burning rom. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ondertiteling is óf .srt of .sub en geen .nfo:
(Te downloaden bij ondertiteling.nl)

Een .nfo bestand is het bestand waar alle achtergrond informatie over de torrent in staat. Bij veel torrent sites kun je dit bestand al van te voren openen op de website zelf, en sowieso wordt het bestand altijd meegedownload met de torrent. Er staat informatie in die erg handig kan zijn voor het downloaden, openen, branden of installeren van de torrent. Zo kan er bijvoorbeeld een installatie handleiding in een .nfo bestand staan.

Branden met Nero kan.