hoe kom ik via internet aan het nummer paloma van brigitte kaandorp?

ik wil het nummer graag downloaden via het internet maar ik weet het niet te vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier kun je het liedje voor 77 cent downloaden:

http://www.amazon.de/brigitte-kaandorp-MP3-Downloads/s?ie=UTF8&keywords=Brigitte%20Kaandorp&rh=n%3A77195031%2Ck%3ABrigitte%20Kaandorp&page=1
(het is nummer 44)

En hier is het hele album te downloaden voor 8 Euro.
("Laat mij maar even")

http://www.amazon.de/gp/product/B003V3GQTM/ref=sr_1_album_44_rd?ie=UTF8&child=B003V3IMCG&qid=1319750232&sr=1-44

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, ja was me net voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen internetbankieren, dus moet het ergens gratis te vinden zijn.. in ieder geval hartelijk bedankt voor uw reaktie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Misschien nog een tip? Ik heb ook geen internetbankieren, maar als ik het echt nodig heb, dan ga ik even bij familie, buren of vrienden langs. Als je een usb stickje (en 77 cent) bij je hebt, is dat een fluitje van een cent. ;-)
Zonder usb stickje kan het zelfs ook. Een mp3 versturen via email is heel goed mogelijk. Zo kon ik mijn OV chipkaart aanschaffen. Dat kon alleen via internet (Ideal) en dat heeft mijn neefje even voor mij opgelost. Veel succes!

Andere antwoorden (1)

download het progamma: dvdvideosoft free studio en dan kan je ze via youtube erin zetten.