ja dat klopt. En voor de PC en de PS3.
Ga naar de store, waar je hem kan downloaden.
Hij staat er sowieso al sinds de 27ste, alleen was ie toen nog niet beschikbaar voor de gewone gebruiker.

Mocht je hem nu nog niet kunnen downloaden, dan kan dit in de loop van de dag :)

Toegevoegd na 2 minuten:
als ik het goed begrepen heb, kon je de beta al eerder (27ste) downloaden en spelen, als je een premium versie van Medal Of Honor in je bezit had.

Toegevoegd na 2 uur:
ik ben hem nu op dit moment aan het downloaden op de PS3. Lijkt me dat het op de xbox nu ook moet kunnen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield 3 komt vandaag om 9:00 lokaletijd uit!. je kan dan de Beta versie downloaden in de store. op de Xbox 360
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan jij hem al downloaden? Ik kan hem namelijk zowel via origin en Xbox live marketplace niet downloaden.