Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een Powerpoint 2013 diavoorstelling?

Ik heb muziektekst in een dia voorstelling gezet in Powerpoint 2013. Daarna heb ik mijn muziekband toegevoegd. Tot nu toe gaat alles goed. Dan wil ik de muziek afdraaien en op het juiste moment de dia naar de volgende laten gaan. Ik zie dat ik de diavoorstelling kan opnemen. Maar als ik het afspeel gaat hij niet naar de volgende dia. Wat doe ik verkeerd. Is het iets met de instellingen of ligt het aan Powerpoint 2013?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
849

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je een soort meezing-situatie wilt maken.
De muziek speelt en jij ziet op het scherm de bijbehorende tekst.

Dan zou je met powerpoint precies moeten instellen hoeveel seconden een dia getoond wordt. Dan lopen de dia's gelijk met de muziek. Dit neemt veel tijd in beslag en je zal nooit precies de goeie afstemming hebben.

Je kan beter een programma zoeken dat hiervoor gemaakt is zoals KaraokeBuilder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kan je me toch helpen. Ik hoef niet zo exact de seconden in te stellen. Het gaat om omslaan van een pagina, waarvan ik al de laatste woorden kan zien. En alleen het eerste woord van de volgende pagina nodig heb. Maar het moet niet te laat komen. Kan je bijvoorbeeld. de seconde per pagina apart instellen door middel vn de tijd ingeven in een venster????

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding