Hoe maak ik een Powerpoint 2013 diavoorstelling?

Ik heb muziektekst in een dia voorstelling gezet in Powerpoint 2013. Daarna heb ik mijn muziekband toegevoegd. Tot nu toe gaat alles goed. Dan wil ik de muziek afdraaien en op het juiste moment de dia naar de volgende laten gaan. Ik zie dat ik de diavoorstelling kan opnemen. Maar als ik het afspeel gaat hij niet naar de volgende dia. Wat doe ik verkeerd. Is het iets met de instellingen of ligt het aan Powerpoint 2013?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je een soort meezing-situatie wilt maken.
De muziek speelt en jij ziet op het scherm de bijbehorende tekst.

Dan zou je met powerpoint precies moeten instellen hoeveel seconden een dia getoond wordt. Dan lopen de dia's gelijk met de muziek. Dit neemt veel tijd in beslag en je zal nooit precies de goeie afstemming hebben.

Je kan beter een programma zoeken dat hiervoor gemaakt is zoals KaraokeBuilder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kan je me toch helpen. Ik hoef niet zo exact de seconden in te stellen. Het gaat om omslaan van een pagina, waarvan ik al de laatste woorden kan zien. En alleen het eerste woord van de volgende pagina nodig heb. Maar het moet niet te laat komen. Kan je bijvoorbeeld. de seconde per pagina apart instellen door middel vn de tijd ingeven in een venster????