Welke muziekstukken worden er gespeeld onder het programma AVRO Kunstuur '125 Grote liefdes, voor een keer samen' dat vanmorgen herhaald is?

Kijk op http://cgi.omroep.nl/legacy/player?/id/AVRO/serie/AVRO_1288088/AVRO_1300949/bb.20081004.asf?start=00:13:25&end=00:35:57 om de aflevering te zien.

Het gaat om de klassieke muziek, een stuk lijkt te worden gespeeld door een blaasinstrument en de andere wordt gezongen. Zodra de voice over met de intro begint hoor je het eerste stuk.

Na dit stukje komt een iets moderner stuk, naar de naam van dat stuk ben ik niet op zoek.

Zodra de voice-over weer begint hoor je een stuk muziek met gezang, hiervan zoek ik de naam weer wel.

Het komt bekend voor, dus als iemand mij zou kunnen helpen met de namen van deze stukken zou het heel fijn zijn. Alvast hartelijk dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Fibi van Onna

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik herken in ieder geval 'Griet's theme', filmmuziek van de film 'girl with with a girl pearl earring' van Alexandre Desplat in het begin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerste bij het begin is van Vivaldi. Zijn strijkers, wellicht uit de 4 jaargetijden.

Toegevoegd op 20-06-2009 12:31:29
http://www.youtube.com/watch?v=W-BFvHPGK4I
en begint bij 1:20

Toegevoegd op 20-06-2009 12:59:52
de tweede is op 35:57 , maar ik krijg met jouw link maar tot 22:00