Welk casting/modellenbureau is geschikt? ( Ik ben 11 jaar)

Het lijkt me leuk om voor merken model te zijn of om in reclames te spelen.
Welk castingbureau is dan goed?
Als het kan een die gratis is.

Toegevoegd na 2 minuten:
( Ik ben een meisje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Moeder Anne staat goed bekend voor zover ik weet.
Bestaat al 30 jaar dus ervaring zullen ze genoeg hebben, dacht dat het met kindermodellen begonnen is, maar nu ook volwassenen.
Ga nooit in zee met een bureau waar je moet betalen om foto's enzo te laten maken. Of waar je hoe dan ook moet betalen, zij moeten de winst halen bij de klanten die modellen willen, niet bij de modellen