ik wil een toneel stukje om te spelen ?

mijn zus trouwt over 2 weken en ik heb nog steeds geen toneel stukje!! please??
kunnen jullie me helpen met iets zinnigs?? schrijf graag de tekst met die personages er voor die wie of wat zegt!
er spelen 2 meiden en 1 jongen!!
please??
help me??
dan ben ik jullie heel dankbaar als ik over 2 weken wat heb!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet zal vast wel een hoop te vinden zijn, zoek eens op ceremoniemeester voor een bruiloft op internet. Het is juist leuker er zelf wat moeite voor te doen. Succes

Het beste antwoord

Je kan een toneelstuk bedenken over hoe jouw zus en haar aanstaande echtgenoot gaan trouwen. 1 meisje speelt de bruid, de jongen de bruidegom en het andere meisje speelt degene die jullie dan gaat ´´trouwen´´. Hopelijk help ik hier een beetje mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom bedenk je zelf niet iets, een liefdesverhaal zou ze leuk vinden =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als wij hier een stukje gaan bedenken heeft je zus net zo lief géén stukje, geloof me. Als je trouwt wordt je al doodgegooid met toneelstukjes van alles en iedereen, en een stukje wat niet op jou of je kersverse echtgenoot slaat en is geschreven door wildvreemde heb je dan echt geen zin in na zo'n lange dag.

Het gaat erom dat JIJ iets voor haar maakt wat op haar (en eventueel haar echtgenoot) slaat. Wij kennen je zus niet, dus al zouden we willen dan kunnen we het nog niet voor je schrijven. Denk aan iets leuks wat jij en je zus vroeger hebben meegemaakt of wat jullie altijd samen deden, en speel dat na. Vraag 1 iemand je zus te spelen (hang voor het komische effect en de duidelijkheid voor toeschouwers) een bordje met haar naam groot daarop om de nek van de gene die haar speelt. Sliep je vroeger met je zus op 1 kamer en praatte jullie altijd terwijl het eigenlijk al stil moest zijn? Maak een stukje over hoe je moeder dan boos de kamer op kwam en jullie zodra ze weg was weer verder gingen. Maak het desnoods groter dan het was, het is toneel, maar hou het herkenbaar. Waren jullie ooit op vakantie en maakte je zus een blunder door in plaats van zonnebrandcreme een tube mayonaise te kopen? Speel het na! Kun je je nog herinneren dat ze haar man als haar nieuwe vriend kwam voorstellen bij jullie thuis? Ging dat allemaal vlekkeloos, of liep hij je moeders peperdure vaas om, zei hij 'mevrouw' tegen je vader per ongeluk, het eten aangebrand...

Er moet wel iets te vinden zijn wat je je kan herinneren en dat grappig is. Lukt je dat niet? Doe dan geen stukje
. Mensen, en ook het bruidspaar, gaan dan alleen maar hopen dat het snel voorbij is en dat wil je niet. Of een leuk herkenbaar stukje, of liever niet.