Weet er iemand een site waar ik een verjaardagsuitnodiging voor mijn zoontje kan uitprinten voor een discobowlingfeestje ?

Zo kan hij de kaartjes mee naar school nemen. Liefst in het thema van de discobowling.

14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je er een gevonden op de zondagmiddag
rubia
14 jaar geleden
Ja, goed hé :-) .... want er zijn er echt niet veel open dan.
Eentje in Rijkevorsel, dat is niet in Vlaams-Brabant maar in de Antwerpse kempen.

Antwoorden (3)

Op onderstaande site vindt je een aantal leuke voorbeelden van diverse uitnodigingskaarten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf in word maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op onderstaande site kun je diverse uitnodigingen zelf maken en zelf printen (gratis!), er is er ook een met bowlingballen en je kunt er je eigen foto in plaatsen. Voor mijn dochter heb ik in hetzelfde thema verder gewerkt door ook bellenblaas uit te delen met een zelfgemaakte wikkel, en voor de juf een merci met dezelfde wikkel.