is het mogelijke om Power Unlimited abonnement stop te zetten en daarna nieuwe aan te vragen om mee te kunnen doen met acties aan nieuwe klanten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij upc doe ik het altijd zo: gewoon bellen en zeggen dat je als trouwe klant ook gebruik wilt maken van deze acties. Dit werkt altijd. Maa hoe het met andere bedrijven zit... Gewoon proberen!
Ritsuka
10 jaar geleden
volgens mij staat dat in de voorwaarden dat het niet mag

Het beste antwoord

Hoi,

Ik kan het niet vinden op de site, maar bij veel bladen welke een actie heeft voor nieuwe leden, staat in de voorwaarden dat je minimaal een x periode geen abonnement mag hebben gehad. B.V. een half jaar, of een jaar.

Gr,
Chielio