Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie is er verantwoordelijk voor de doden die net zijn gevallen op Pukkelpop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was er, ik heb alles meegemaakt. Dit heeft niemand kunnen voorspellen dat het zo zou gaan stormen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig ben je ongedeerd :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig wel, ik heb echt enorm veel geluk gehad want er viel een boomtak door de tent in het midden, 2 meter naast mij. Helaas hebben andere mensen minder geluk gehad :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krekatos, donderdag is er een herdenkingsconcert in Hasselt. Het zou goed zijn dat iedereen die op PP was, zouden komen. Ook al heb je zelf niks voor, het is gewoon verschrikkelijk om het meegemaakt te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet van de herdenkingsdiensten, maar voor mij is het 2 uur reizen en ik kan geen vrij krijgen van mijn werk en school in zo'n korte periode helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zondag 28 augustus is er een stille mars in Hasselt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Als er nog onderzoek gaande is kan je nooit iemand de schuld geven.

Zover ik gehoord heb, is dit ongeval gebeurd door t noodweer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De weersomstandigheden. Onweer regen en harde wind, heeft er voor gezorgd dat de tent is ingestort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
correct +1
Ik denk dat je hier niemand verantwoordelijk voor kunt houden, zoiets is niet te voorzien. De tenten zijn ingestort door het noodweer en de harde wind.
Heel vervelend, maar zoiets kan gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal onderzoek uitwijzen. Men zal zich beroepen op overmacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De goden van donder en bliksem die de boom teneer hebben geslagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gezien hoe de ingestorte tent is vastgemaakt, toen deze werd gezet. De mensen die de tent zetten kunnen hier ook niets aan doen. Niemand kan er iets aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pukkelpop kan nooit verantwoordelijke geacht worden voor een ramp die veroorzaakt werd door een natuurramp van nooitgeziene omvang. Ikzelf was aanwezig op de weide toen het gebeurde en ik kan je verzekeren dat de kracht en de gruwel die de natuur spuide onmogelijk was tegen te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing