Waarom is er het afgelopen jaar zo ontzettend veel aandacht, vooral op youtube, voor Chuck Norris?

Waar komt de aandacht opeens vandaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mr tomaat heeft wel algemeen gelijk. Tis populair omdat het een Internet meme is. Het is grappig. maar als je het wilt weten, kan je even 4chan googlen op wiki, voor meer info :P

Het beste antwoord

Er is al tijden een zogenaamde internet meme gaande over Chuck Norris. http://www.chucknorrisjokes.net/ daardoor is ie eigenlijk weer een beetje in de aandacht gekomen, misschien bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar waarom? Dit is dus geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, waar komt het vandaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chuck norris hoeft geen antwoord op een vraag. Hij bepaalt het antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het dus wel een goed antwoord als je de vraag leest.
Verder is het via 4chan.com een hype geworden
Gewoon iemand die er mee begon en het werd een meme
Ik snap de - niet dikke + van mij