ze zeggen dat MJ niet meer at , aan de pillen zat.er slecht aan toe was , waarom keek niemand naar hem om?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het is niet altijd even makkelijk mensen van hun pillenverslaving af te krijgen. Ze willen wel, maar dan ook weer niet. Kan je soms hoog of laag springen. En natuurlijk lag de druk hier erg groot met de voorgenomen optredens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Aangezien er een dokter bij hem was keken er dus wel degelijk mensen naar hem om. Hij was volwassen, wat kun je dan soms doen, als het "ze zeggen" inderdaad waar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"ze zeggen"? Waar heb je 't over?
Toch niet weer over die geldzoekende ouders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee beter lezen... hij zegt dat we niet weten of het waar was. @jet: maar een dokter kon tog snel zien dat die er slecht uit zag , en moest eten ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee beter lezen... hij zegt dat we niet weten of het waar was. @jet: maar een dokter kon tog snel zien dat die er slecht uit zag , en moest eten ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. over de vraag, ik haal hem aan, daar staat "ze zeggen dat etc. Ik weet niet of het verhaal waar is en ik bedoel dat stel dat het waar is, had iemand dan wel iets kunnen doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ dirk, wat kun je doen bij een volwassen man die misschien zijn situatie niet erkend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze man is al 10 jaar op sterven na dood..laat het gaan , hij is waarschijnlijk nu in ''a happy place''.......kijk hoe hij er in het aardse leven uitzag ..wat mij betreft al 10 jaar een lijk..........nu heeft ie geen ''omhulsel'' meer en kan hij gelukkig worden (hoop ik voor m)......er leven honderden mensen op deze aarde waar niet naar wordt uitgekeken..........''MJ'' was er 1 van .........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jet:
Nee, je kan 'm inderdaad niet dwingen te eten of andere dingen dwingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm precies, net zo min je een drankverslaafde en een roker tot stoppen kunt dwingen, als ze het zelf niet inzien ben je nergens
De belangen waren te groot, vrees ik. Of men dacht dat het wel losliep...

Als je dit artikeltje leest van een fan, is het inderdaad erg triest dat er niet tijdig aan de bel is getrokken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik las op een amerikaanse site, dat hij juist heel erg bewust at, olv. een personal trainer, en dat hij geen drugs wilde, maar alleen maar eens een nachtje 8 uur wou slapen - hij had sinds 2006 (na die 2e rechtszaak) enorme slaapproblemen, en die injektie die hij kreeg, was een slaapmiddel dat mensen vóór hun narcose kregen, waardoor ze gemakkelijker en alerter uit hun narcose kwamen dan met andere inslaapmiddelen. Hij trainde keihard voor z'n comeback, maar hij was natuurlijk wél 50 - niet meer zo fit als bij "Thriller", en hij wilde minstens zo goed zijn als toen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eum, een poppetje met een potentieel van 350 miljoen euro aan concerten. Al moeten we hem aan de voeten er naar toe slepen was het motto. Zo ziek zijn mensen wel als het om een paar centen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er komen allerhande ''waarheden'' over MJ naar buiten.
De echte waarheid moet nog bekend worden. Wellicht zullen sommige dingen altijd een mysterie blijven, zoals dat bij zijn leven eigenlijk ook al was. Ik vraag me af wie MJ echt goed kende. Papa Joe in ieder geval niet. Zijn familie is volgens mij ook tekort geschoten met name vanaf het moment dat hij van zijn padje af raakte.