welk liedje is dit??

het is Nederlands, gezongen door een man en er word de volgende zin in gezegd : 'ik neem aan dat je nooit liefde heb gehad.' alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Frank Boeijen - Ga die wereld uit.

Frank Boeien- Kronenburg park

Frank Boeijen - Kronenburgpark Ik weet niet wat jou zover heeft gebracht Als ik jou zie 's avonds bij het park De autolichten beschijnen je lichaam Zonder ogen, zonder herinnering Ik neem aan dat je nooit liefde hebt gehad Ook niet toen dat zo belangrijk voor je was De woorden die bij jou horen zijn goedkoper dan ik dacht In één seconde ging het regenen vannacht Ga die wereld uit Eén seconde en rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit Eén seconde en kijk goed rond in ons paradijs En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt Op zoek naar geluk in Kronenburg Park Thuis wacht een vrouw onwetend op haar man Ze heeft nooit iets gevoeld van zijn ontevredenheid En alles blijft bij het oude, als hij weer naar huis rijdt Ga die wereld uit Eén seconde en rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit Eén seconde en kijk goed rond in ons paradijs En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt En alles blijft bij het oude, als hij weer naar huis rijdt Ga die wereld uit Eén seconde en rij snel door die wereld uit Ga die wereld uit Eén seconde en kijk goed rond in ons paradijs En vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt Toegevoegd na 10 minuten: Een hit van Frank Boeijen uit 1985, waarin hij de titel 1 keer noemt. Dit park in zijn ''eigen'' Nijmegen heet eigenlijk Kronenburger Park. Mooi park overigens met leuke hoogteverschillen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100