Weet iemand nog de naam van een Amerikaanse tv serie over een knappe, sympathieke en alleenstaande man met een cowboyhoed uitgezonden rond 2000?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
gvrox
11 jaar geleden
Wat voor beroep deed de man, en waar speelde het zich af ?

Antwoorden (3)

je bedoelt chief Mc Cloud

Toegevoegd na 2 minuten:
Marshall Sam McCloud

Toegevoegd na 4 minuten:
De serie heette McCloud
Hoofdrolspeler was
Dennis Weaver als Deputy U.S. Marshall Sam McCloud,
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat was toch een serie uit de zeventiger jaren?
Ceeve
11 jaar geleden
Klopt maar is wel herhaald, ik ken anders niemand - met cowboyhoed - die past in het geschetste profiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet aan Renegade denken, maar weet niet zeker of hij ook een cowboyhoed droeg...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, mijn 'reactie' is eigenijk een antwoord, ik zal m wijzigen!
Ik moet aan Renegade denken, maar weet niet zeker of hij ook een cowboyhoed droeg…
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder extra informatie zou het ook nog dit kunnen zijn: Doc. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Doc_%28TV_series%29
gvrox