Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik, als ik tickets koop voor de Gamescom 2011 ook de games spelen die er te zien zijn (ook de 16 en 18 plus games aangezien ik 14 ben) ;)??

en wat kan ik nog meer met zon ticket?

het om een everyone ticket.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

gamescom is open for everyone! With the coloured wristbands, Koelnmesse and the gamescom exhibitors collaborate with the USK (Entertainment Software Self-Regulation Body) to ensure that younger visitors really only see what is meant for their eyes.

dit is het antwoord dat ik lees vanaf de site van gamescom
je krijgt daar een armband met een bepaalde kleur is deze afwijkend van een stand waar een bepaalde game wordt gespeeld dan kun je er niet bij, aldus de site.

Toegevoegd na 3 minuten:
bij binnenkomst moet je een id bewijs tonen, er zijn 3 soorten kleuren armbanden voor 12 tot 16 jaar van 16 tot 18 en van 18 tot ...

Toegevoegd na 6 minuten:
je kunt er de nieuwste games zien en spelen er zijn events met sport muziek optredens, shops waar je van alles kunt kopen, het schijnt erg groot opgezet te zijn waardoor je er ook kunt overnachten om de volgende dag weer verder te ontdekken, nieuwe games worden geïntroduceerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zeker ik mag ook games van +16 en +18 kopen
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding