Wat is de titel van dit liedje?

Ik ben al uren aan het zoeken naar de titel van het liedje uit deze promo-video van So You Think You Can Dance. Weet iemand hier de titel en artiest misschien te vinden? Zie http://bit.ly/oEgwIi (link ingekort) voor de betreffende video.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nice
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
If you like it...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja lekker nummer hoor :)
"Hej sexy lady shake that ass like that" :) What's not too like?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"hey, sexy boy..."