Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de show ''Bollywood Got Talent''?

Ik heb met een Bollywood-acteer-wedstrijd meegedaan en gewonnen en nu moet ik meedoen met ''Bollywood Got Talent''. Maar ik weet niet eens wat voor show dat is!
Kan iemand het me uitleggen?
En hier is de link: http://bhc.teletop.nl/tt/abvo/courses/10b-kunst.nsf/f5d5b28e39d9868bc12578bd00271e17/$file/bollywood.pdf?OpenElement

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
523
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet dat mijn link aangeeft dat ik moet aanmelden.
Maar dat was van voor de wedstrijd.
En ik zie die vrouw die me dat aangeboden nooit meer en ik had het niet eerder gevraagd, dus...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een nieuwe variatie op de tegenwoordige reeks talentenjachten op de televisie. Het begon met Idols, toen kwamen Popstars, X-factor, The voice of Holland en Holland's got talent. Die *Voice of* en *'s got talent*-shows worden in veel landen gehouden, waarbij dus de landnaam varieert. Bollywood is een genre wat in meerdere landen populair is (overal waar Hindoestanen wonen) en waar meerdere talenten bij nodig zijn: acteren, zingen en dansen. Voor het onderdeel acteren ben jij nu uitgenodigd om mee te doen aan de Bollywood-talentenjacht. De Nederlandse afdeling daarvan, neem ik aan. Want de show begon in Engeland al in 2006.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is waarover het gaat....................

Andere antwoorden (1)

Zoals ik deze vraag begrijp is het een talentenshow om te laten zien waarmee je goedbent bijv. Zingen enz maar het is leuk voor mensen as het best wel maf is XD hopelijk kom je een eind weg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding