Elk mobiel heeft na en voordelen.
Wat doe je het liefst op je telefoon? Bellen, smsen , internetten ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internetten en smsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik de blackberry nemen, ze lijken wel opelkaar.
Maar Blackberry is het fijnst je kunt pingen etc.
Je hebt snelle internet ( bold )
Dus ik zou blackberry nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm okee, maar... Hij is echt een stuk duurder.. En ja,, ze lijken ook zo op elkaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje voor je antwooord

Andere antwoorden (2)

Wat beter is dan het andere is een subjectief begrip.
Ook is er niet maar 1 BB, neem je de oudste dan is de Samsung chat beter kwa specificaties.

Wees iets duidelijker in je vraagstelling dan kan ik er ook een beter antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Chat komt niet in de buurt van de Blackberry, maar daarom is hij ook veel betaalbaarder. Het is een budget telefoon voor wie de bb te duur vindt.
Wat niet wegneemt dat je er prima mee kunt bellen en sms-en of internetten maar met zijn intern geheugen van 60 MB is hij wel trager dan de huidige Blackberry's die beginnen vanaf 256 MB intern geheugen