Waar kan ik op internet vinden welke programma's vorige week op NED 1, 2 en 3 waren?

Het complete overzicht bedoel ik, niet alleen de programma's die te vinden zijn bij uitzendinggemist.nl.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Antwoorden (5)

http://nl.visit-it.com/television/ondemand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou een tvgids op kunnen zoeken op internet waarbij je een datum kunt invullen. Zo kun je er achter komen wat er vorige week op tv was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gidsen die ik vond gaan hooguit terug naar gisteren, jammer genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jeffrey: Zo.. zijn we boos? Helaas ken ik niet heel inet uit mijn hoofd maar ik vond het een goede suggestie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach.. gelukkig zit ik niet zo met een min.. in tegenstelling tot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat je er mee zit, was al duidelijk. Nou ja.. Laat ik nu maar zo verstandig zijn om deze woordwisseling te beëindigen. Veel plezier nog hier op GV.
Op cinamea.nl kun je een drie dagen terug, oudere planningen worden automatisch gewist denk ik.
http://www.cinema.nl/tv/2010/01/22/#listing

Alle andere gidsen die ik ken kunnen hooguit gisteren nog tonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien heeft u hier iets aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier vind ik dat overzicht ook niet, maar toch bedankt voor de suggestie.
Bij uitzendinggemist www.uitzindinggemist.nl en www.rtlgemist.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier vind ik alleen programma's die nog aangeboden worden, niet de complete lijst.
Toch bedankt.