Muziek luisteren, wij mogen bij sommige lessen muziek op hebben, en dan gaat alles al meteen een stuk vlotter!

wat je natuurlijk ook kan doen is het tekentalent in je ontdekken, ik heb al heel veel saaie bladzijden omgetoverd tot mooie kunstwerken!

maar wel blijven opletten als het een belangrijke les is uiteraard ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ga ik proberen;)

Andere antwoorden (14)

aan iets heel leuks denken wat je hebt meegemaakt.
gaan tekenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zat meestal paarden of bomen te tekenen...en ik heb daarbij ontdekt, dat ik veel beter kan blijven luisteren naar een saai betoog, als ik intussen teken - handige ontdekking geweest!!!+, fienttje
iet doen voor jezelf, huiswerk maken in tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door te proberen een hele goeie vraag te bedenken om aan de docent te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Je zit er tenslotte echt niet voor niets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. Maak zelf de les interessanter.
Huiswerk voor een andere les maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat toevallig! ik had vandaag een supersaaie les over dollar en yen enzo... als ik een les saai vind, leg ik een teken/schrijf blok onder mijn boek en teken een beetje. dat helpt. als je niet van tekenen houd probeer je een songtekst die je uit je hoofd kent op te schrijven of een verhaal te maken. klinkt saai maar helpt echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tekenen/krabbelen, bij zon met je horloge spiegelen op muren, stiekem vliegtuigjes vouwen, een vraag stellen op mijn vraag tijdens pc les (-: (die ken je al)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed opletten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ja dat had ik ook al gedacht, je kunt toch niet iets anders gaan doen?
Als je wat witte A4-tjes meeneemt en een stift/potlood en je gaat tekenen gaat de tijd veel sneller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk of er toch niet een interessant punt is.
vraag je leraar om extra uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gooi meestal propjes tegen me vrienden en dan gooien ze het terug, vooral leuk bij een docent die straf geeft, je krijgt er een kick van :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga Never say never van Justin Bieber zingen met je vriend/vriendin =) Het helpt echt tegen verveling xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een grappig verhaal verzinnen en opschrijven .. of wat ik altijd deed ..stripverhalen maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tekenen
spelletjes: galgje
ga dingen vouwen: bij een saaie les wel 4 bootjes :P
dagdromen
nadenken over de zin van het leven ;)
denk aan die leuke vakantie die eraan zit te komen, een leuk feestje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opletten :P
nee eh... kaarten? maar wordt niet zo gewaardeerd door de leraar heb ik gemerkt uit eigen ervaring dus misschien briefjes schrijven/ smsen naar vrienden neem een ipod mee, alles kan.