Is er wel eens iemand gevallen bij een talenten show?(in nederland)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Regelmatig van de toonladder
Hoorde een paar minuten geleden nog een behoorlijke smak maken ;-)

Het beste antwoord

In de eerste live-uitzending van de finaleronden van het dansprogramma 'So you think you can dance' deed zich een incident voor met een van de deelnemers.

Tijdens het duet met de deelneemster Oona De Cleijn (21) viel de jonge Nederlandse breakdancer Lorenzo Van Velzen.

Na enkele seconden hadden publiek en organisatie door dat er iets ernstigs aan de hand was. Daarop werd beslist om de rechtstreekse uitzending te onderbreken en een reclameblok in te lassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja hoor, vorig seizoen nog danielle heette ze geloof ik, maar stond op en ging dapper verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
So you think you can dance, Patty Brard viel toch op haar sterretje?
13 jaar geleden
Paar weken terug nog iemand gezien die flink gevallen was. Ik weet niet meer welke talentenshow het was (er zijn er zo veel).

Het was een meisje, ze deed een nummer uit een musical, iets over heksen. Ze was helemaal groen geschilderd en verkleed als heks.

Tijdens het zingen van het musicalnummer moest ze vanaf het midden van het podium naar de zijkant rennen, en dan een trap op gaan. Ze is keihard onderuit gegaan over een klein opstapje, die kon ze niet goed zien omdat er allemaal mist op het podium lag.
Maar als een echte artiest, sprong ze weer overeind en maakte netjes haar nummer af. Ze had wel veel pijn.
Kimath
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Hey, bedankt voor de naam van het programma :D
Was wel zielig voor haar, ik weet niet meer of ze nou door ging of niet, ik had maar een klein stukje gezien.
Wendy van Dijk bij Xfactor.

bij de 52 seconden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatst bij Hollands Got Tallent nog, met Christina, ze was verkleed als heks. Zie dit youtube-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=RtEBzu4ASwA
Maar ze ging heel dapper weer verder ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de oude doos: Anneke Gronloh is een keer gevallen van de trap toen ze Tina Turner nadeed. Hilarisch!