Hoe heet de serie (en aflevering) waarin arjan ederveen een typetje speelt waar deze een haardonor krijgt? De donor blijkt een balzak te zijn!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
5.7K

Antwoorden (5)

Theo en thea?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Creatief met Kurk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook theo en thea. Of het zat in 30 minuten. Hoe dan ook briljant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was in de serie '30 minuten'.
De DVD kun je hier aanschaffen: http://winkel.vpro.nl/30-minuten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, dan moeten we nog even verder speuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kabouter Prikkeprak in Creatief met Kurk!! Maar in welke aflevering?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat IS 'm!! Borreltijd dus :-)
Nou, heb je je eigen vraag opgelost :-)
Het heet "de schoonheidsoperatie van Jos" in les 4 Schoonheid van Kreatief met kurk uitgezonden in 1993. Het is op DVD uitgebracht door de VPRO