charlie sheen gaat dood in 2 and a half man maar wie word de nieuwe acteur voor zijn karakter?

Ik las op internet dat de acteur charlie sheen dood gaat in de serie (hij rijd van een cliff af) maar weet iemand dan wie zijn rol gaat overnemen??
en denken jullie dat de serie erop vooruit zal gaan (ik niet)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Hij word vervangen door Ashton Kutcher.
Plaatje bij antwoord
Ritsuka
12 jaar geleden
Misschien komt hij weer tot leven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij rijdt niet van een klif af, hij komt onder een metro en gaat dan dood.

En Ashton Kutcher gaat de nieuwe rol spelen in de serie maar hij neemt niet de rol van Charlie over. Hij krijgt een op zichzelf staand karakter (die voor het publiek nog onbekend is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het zo, dat Ashton Kutcher de persoon speelt die in het huis van charlie gaat wonen wanneer hij dood is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar, alleen weten ze verder nog niet wat hij precies gaat doen. Is hij een familielid, vriend? Dat is nog niet bekend :P
Charlie sheen wordt in de sirie over reden door de metro, zijn opvolger word Aston kutcher