Mag ik cd's verkopen?

Ik wil de eigen cd van een bevriende band verkopen op b.v. marktplaats. Ik praat dan niet over een grote oplage met dikke winst. Mag dat? Of heb ik dan een kvk nr nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

vind jouw vriend dit goed
en hebben jullie hierover goede afspraken gemaakt
dan voorzie ik geen probleem.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt ook nog even deze site raadplegen
en je licht verder opsteken:
http://www.arnoud.engelfriet.net/
hij heeft internet kennis van zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt pas een kvk nr nodig als de inkomsten een significant deel van je totale inkomen uit gaan maken, of als je werkzaamheden (qua tijd en invulling) een beroepsmatig karakter krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor verkoop van geluidsdragers (CD's) heb je toestemming nodig van Stemra en Sena (Hoofddorp). Dit ivm de vergoeding voor auteurs en uitvoerenden.

Kleine oplagen horen tot de zgn loonpersregeling. STEMRA kan je decinformatie geven.