Is het bij eerdere jaren ook zo gek geweest met zo veel publiek bij Serieus Request?

Of is het dit jaar extreem druk en heel veel volk? Of zou het gewoon aan de locatie liggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Elk jaar wordt het drukker bij Serious Request.
Op de laatste dag is het altijd wel bomvol, maar wat vooral opvalt, is dat het elk jaar ook drukker is op de andere dagen (en zelfs de nachten!)
Het begint een trend te worden om even bij het glazen huis te gaan kijken. Een uitje, waar je ook woont in het land. Mensen maken er een dagje uit van en dat was in de voorgaande jaren veel minder het geval.
Vorig jaar in Leiden was het ook al bijzonder druk, maar niet zo gek als dit jaar, waarbij opviel dat het plein bijna 24 uur per dag bomvol stond. Echt ongeloofelijk.

Ik kan me van de eerste jaren herinneren dat er echt momenten waren dat het plein waarop het glazen huis stond op sommige momenten zoals 'snachts of 'smorgens vroeg (bijna) geheel verlaten was. Dat komt nu echt niet meer voor.

Kortom: Het glazen huis is een echte hype geworden, waar je 'een keer bij moet zijn geweest'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

2 Jaar geleden in Eindhoven was het ook erg druk. Toen trad Snow Patrol op, dus dat trekt wel publiek! Het Glazen Huis is gewoon een happening, het is zwaar populair en mensen komen van alle hoeken uit het land naar de stad waar ze staan. Dat was al zo.