Wie weet welk muziekstuk dit is?

Het gaat ongeveer zo:

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
8 jaar geleden
Is het origineel ook een stuk voor piano? En in welke richting zou het moeten zijn? Het eerste idee dat ik hierbij krijg is een musical song.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij wordt het op piano gespeeld, maar dan misschien 1 of 2 octaven hoger. Het zit al jaren in mijn hoofd en ik heb geen idee waar ik het vandaan heb..
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Moet je dit wel kunnen lezen. Het zou makkelijker zijn als je er een geluidsbestand van had. Dan kunnen meer mensen er over mee denken.
Amadea
8 jaar geleden
Ik heb er een geluidsbestand van gemaakt maar weet nog niet hoe ik dat anoniem ergens kan uploaden om het jullie te laten horen. Wel heb ik er Shazam uit laten halen dat het Tinlicker van The Satellites (https://www.youtube.com/watch?v=occMI9hrLf8 )zou zijn. Dat lijkt het me niet, maar er zit wel een zelfde tooncombinatie in.
Amadea
8 jaar geleden
Het is me gelukt een mogelijkheid te vinden! Het is te beluisteren op http://onlinesequencer.net/117639
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik ken dat uit een film...
Maar welke was dat nou toch.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Het klopt voor mijn gevoel niet helemaal, met wat ik bedoel, ik mis wat tonen.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Is het de themesong van Forrest Gump?
Hier gespeeld op piano. https://www.youtube.com/watch?v=rhJtCkDShLw
Amadea
8 jaar geleden
Warempeltje, nu je het zegt herken ik dat ook want nu legt mijn geheugen daar als vanzelf het andere ritme op! Geef het maar gauw als antwoord, HeerVoldemort.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh mensen, jullie zijn fantastisch!! Dat is inderdaad het stuk. Geweldig zeg, echt enorm bedankt voor de moeite! Ben helemaal blij :)
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Haha geen probleem, ik hou wel van uitdagingen. Amadea goed gedaan om het om te zetten in een geluidsbestand. Ik kan geen noten lezen.

Het beste antwoord

De theme song van de film Forest Gump.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
:)