iemand enig idee hoe dit nummer heet?

dit is de link (werkt niet met Google Chrome!):

http://www.rtl.nl/xl/#/u/f5ae5d2f-8c8d-3037-9a79-6546622d9aaf/

spoel door naar 5:54!!
Je hoort op de achtergrond een muziekje en ik wil weten hoe het heet.

Alvast heel erg bedankt, ook namens mesher (die wil het ook graag weten :)

Toegevoegd na 29 minuten:
werkt toch wel met Chrome

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik kan het niet horen. Het gepraat is te hard...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor het wel en herken het ook.... maar kan het niet plaatsen. Hoop dat het me straks ineens te binnen schiet.

Het beste antwoord

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, unoon. Maar wat wel zeker is, is dat op de door jou aangegeven tijd in ieder geval niet het genoemde nummer van The Baseballs is. (dat zat er namelijk net voor)
Misschien is het een goed idee om deze vraag gewoon bij RTL te stellen. Die zullen het vast weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bleeding love van The Baseballs :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ heb je verdiend van mij! ;-) Maar het gaat om het stukje muziek er nèt na........
MissBiggie
13 jaar geleden
Ik kan het niet goed horen. Het gepraat is te hard ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het gaat idd om dat daarna, vanaf 5:54